Reklamacje i zwroty

Reklamację na sprzęt zakupiony u nas można złożyć na dwa sposoby.

Reklamacja z tytułu gwarancji w serwisie producenta

Jednym ze sposobów reklamowania sprzętu jest wysyłka bezpośrednio do serwisu producenta.
Ten sposób jest szybszy, gdyż trafia sprzęt bezpośrednio do serwisu, zwykle również i korzystniejszy. Niektóre autoryzowane serwisu producentów mają w swojej ofercie gwarancję typu door to door co nie naraża reklamującego na dodatkowe koszta wysyłki sprzętu, które pokrywa serwis.

Procedura i namiary na serwis znajdują się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronie www producenta.

Uszkodzony sprzęt należy przesłać wg zaleceń serwisu wraz z kartami gwarancyjnymi (jeśli były załączone), kopią dowodu zakupu oraz krótkim opisem usterki wraz z danymi kontaktowymi.

Reklamacja z naszym pośrednictwem

Istnieje również możliwość wysłania do naszego sklepu, na adres:
ul. Kościerzyńska 10, 51-416 Wrocław, tel: 71 344 33 59.

Reklamując sprzęt poprzez nas, pośredniczymy w procesie reklamacji wysyłając sprzęt do autoryzowanego serwisu producenta. Sprzęt należy dostarczyć na swój koszt.

Prosimy o wcześniejszy kontakt przed wysyłką sprzętu:
tel: 71 344 33 59, 696 50 70 20 lub e-mail: info@notopstryk.pl

Wysyłając sprzęt należy pamiętać o załączeniu do paczki: kart gwarancyjnych, kopii dowodu zakupu, krótkiego opisu usterki, danych do wysyłki powrotnej oraz danych kontaktowych jak: telefon, e-mail.

Przykładowy formularz reklamacyjny: wersja.PDF

Informujemy, że czas rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć ze względu na wysyłkę sprzętu do autoryzowanego serwisu producenta w celu uzyskania opinii gwaranta lub/i naprawy sprzętu.

Odstąpienie od umowy

Zwrot towaru bez podania przyczyny

W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie.

Wymagane jest zwrócenie kompletnego towaru - niezniszczonego - w stanie niezmienionym.

Do przesyłki należy załączyć:

Podpisany protokół zdawczo-odbiorczy, który pobrać można wersja.PDF  oraz dowód zakupu. Czytelne dane personalne i nr konta, jeśli zwrot ma być dokonany przelewem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl