Zwroty i reklamacje

Zwroty

Poniżej zamieszczamy instrukcję, w jaki sposób, krok po kroku, dokonać zwrotu zamówienia lub złożyć reklamację. Podane informacje dotyczą zamówień złożonych w sklepie internetowym. 


Masz pełne prawo zwrócić zakupione produkty w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży).
Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację. Jeśli chcesz wymienić produkt, skontaktuj się ze sklepem mailowo. 

Jak dokonać zwrotu?

  1. Jeśli jesteś konsumentem - przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@notopstryk.pl

    Wzór odstąpienia od umowy PDF.

  2. Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Notopstryk.pl sp. z o.o. ul. Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. 

    Do przesyłki dołącz dowód zakupu oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy. 

    Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  3. Dokonane przez Ciebie płatności za towar, zwrócimy Ci niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Środki zostaną zwrócone za pomocą tego samego środka płatności, jakim zostało opłacone zamówienie. 

  4. Kupujący ponosi koszty zwrotu/odesłania towaru.Ponadto kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

    Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

       


    Reklamacje

 

Reklamacja z tytułu gwarancji w serwisie producenta

Jednym ze sposobów reklamowania sprzętu jest wysyłka bezpośrednio do serwisu producenta.
Ten sposób jest najszybszy, gdyż sprzęt trafia bezpośrednio do serwisu. Niektóre autoryzowane serwisy producentów mają w swojej ofercie gwarancję typu door-to-door, co nie naraża reklamującego na dodatkowe koszty wysyłki sprzętu, które pokrywa serwis.

Procedura i namiary na serwis znajdują się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta.

Uszkodzony sprzęt należy przesłać wg zaleceń serwisu wraz z kartami gwarancyjnymi (jeśli były załączone), kopią dowodu zakupu oraz krótkim opisem usterki. Nie zapomnij o swoich danych kontaktowych! 

 

Reklamacja z naszym pośrednictwem

Istnieje również możliwość wysłania reklamowanego sprzętu do naszego sklepu, na adres:
ul. Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław, tel: 71 344 33 59

Możesz również przynieść reklamowany sprzęt osobiście.

Reklamując sprzęt poprzez nas, pośredniczymy w procesie reklamacji wysyłając sprzęt do autoryzowanego serwisu producenta. Sprzęt należy dostarczyć na swój koszt, dlatego zanim wyślesz sprzęt, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i skonsultuj usterkę.

Oto nasze dane kontaktowe: 
tel: 71 344 33 59, 696 50 70 20 lub e-mail: info@notopstryk.pl

Wysyłając sprzęt należy pamiętać o załączeniu do paczki: kart gwarancyjnych, kopii dowodu zakupu, krótkiego opisu usterki, danych do wysyłki powrotnej oraz danych kontaktowych jak: telefon, e-mail.

Przykładowy formularz reklamacyjny: wersja.PDF

Informujemy, że czas rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć ze względu na wysyłkę sprzętu do autoryzowanego serwisu producenta w celu uzyskania opinii gwaranta lub/i naprawy sprzętu.

Poinformujemy Cię niezwłocznie o zmianie statusu reklamacji.



Reklamacja z tytułu Rękojmi

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@notopstryk.pl.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Notopstryk.pl sp. z o.o. ul. Krzywoustego 82-86 ,51-166 Wrocław wraz kopią dowodu zakupu, krótkim opisem usterki oraz danymi kontaktowymi.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady ukryte, stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium