
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@notopstryk.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Notopstryk.pl sp. z o.o. ul. Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać na adres: Notopstryk.pl sp. z o.o. ul. Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław, tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)NOTOPSTRYK.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Polna 36 B, 55-093 Kiełczów
adres e-mail: info@notopstryk.pl- Ja ......................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................- Data odbioru .........................................................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(ów) .....................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(ów) ......................................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................(*) Niepotrzebne skreślić
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Wersja PDF
Reklamacje
Reklamacja z tytułu gwarancji w serwisie producenta
Jednym ze sposobów reklamowania sprzętu jest wysyłka bezpośrednio do serwisu producenta.
Ten sposób jest szybszy, gdyż trafia sprzęt bezpośrednio do serwisu, zwykle również i korzystniejszy. Niektóre autoryzowane serwisu producentów mają w swojej ofercie gwarancję typu door to door co nie naraża reklamującego na dodatkowe koszta wysyłki sprzętu, które pokrywa serwis.
Procedura i namiary na serwis znajdują się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronie www producenta.
Uszkodzony sprzęt należy przesłać wg zaleceń serwisu wraz z kartami gwarancyjnymi (jeśli były załączone), kopią dowodu zakupu oraz krótkim opisem usterki wraz z danymi kontaktowymi.
Reklamacja z naszym pośrednictwem
Istnieje również możliwość wysłania do naszego sklepu, na adres:
ul. Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław, tel: 71 344 33 59.
Reklamując sprzęt poprzez nas, pośredniczymy w procesie reklamacji wysyłając sprzęt do autoryzowanego serwisu producenta. Sprzęt należy dostarczyć na swój koszt.
Prosimy o wcześniejszy kontakt przed wysyłką sprzętu:
tel: 71 344 33 59, 696 50 70 20 lub e-mail: info@notopstryk.pl
Wysyłając sprzęt należy pamiętać o załączeniu do paczki: kart gwarancyjnych, kopii dowodu zakupu, krótkiego opisu usterki, danych do wysyłki powrotnej oraz danych kontaktowych jak: telefon, e-mail.
Przykładowy formularz reklamacyjny: wersja.PDF
Informujemy, że czas rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć ze względu na wysyłkę sprzętu do autoryzowanego serwisu producenta w celu uzyskania opinii gwaranta lub/i naprawy sprzętu.
Reklamacja z tytułu Rękojmi
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@notopstryk.pl lub drogą pocztową na adres ul. Polna 36 B, 55-093 Kiełczów .
Reklamowany towar należy wysłać na adres: Notopstryk.pl sp. z o.o. ul. Krzywoustego 82-86 ,51-166 Wrocław
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.